15 Temmuz 2011 Cuma

Beraet Gecesi Neler Olur?

Beraet Gecesi Neler Olur?


Hz. Âişe validemiz (r.anhâ) buyurdular ki;

Şa'bân-ı Şerifin on beşinci gecesinde Resulullah(s.a.v.) benim yanımdam sessizce ayrılmıştı. Resûlullah'ın (s.a.v.) başka bir hanımının yanına gittiğini zannettim. Odanın içinde Resûlullah'ı (s.a.v.) ararken elim mübarek ayağına değdi. O secdede dua ediyordu... Resûlullah sabaha kadar ayakta ve oturarak ibadete devam ettiler. Ayakları şişmişti. Ben hem ayaklarını ovuyor, hem de şöyle diyordum:

"Anam babam sana feda olsun, yâ Resûlallah! Allâhü Teâla senin geçmiş ve gelecek günahlarını bağışlamadı mı? Allâhü Teâlâ sana böyle yapmadı mı? Öyle değil mi. öyle değil mi?"

Resûlullah (s.a.v.),

"Ey Âişel Ben şükredici kul olmayayım mı? Ey Âişe, sen bu gecede ne olduğunu bilir misin?" buyurdu.

Ben, "Bu gecede ne vardır, yâ Resûlallah?" dedim.

Buyurdular ki:

"Bu sene içinde doğacak her çocuk, ölecek olan her kişi deftere yazılır, bu gecede rızıkları indirilir, amelleri ve fiilleri (ibadetleri ve işleri) Allah'a arz olunur."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Süleyman Hilmi Tunahan hazretlerinin bağlıları (Süleymancılar) hangi partiye oy verecek? | Hangi parti tercih edildi? | Mehmet Fahri Sertkaya (video)

Cemaat merkezi ( Muhterem Alihan Kuriş Beyağabey ) kararını açıkladı: KESİNLİKLE OY YOK! Kesinlikle AKP'ye ve MHP'ye oy ve...