29 Temmuz 2012 Pazar

Esad bahane... Gidişat uygun adım Büyük İsrail'e...

Esad bahane... Gidişat uygun adım Büyük İsrail'e...
Esad bahane... Gidişat uygun adım Büyük İsrail'e...


Bütün her şey bahane... Bölge tamamen İsrail'in çıkarlarına göre şekilleniyor... Türk hükümeti değerlerine ve milletine ihanet ediyor. Bilerek ve isteyerek Siyonizm'e hizmet ediyor.

Suriye'nin Kuzey şehirlerinde PKK'nın uzantısı PYD'nin hüküm sürmeye başladığının ortaya çıkmasıyla birlikte bölgedeki tereddütler iyice derinleşti. Irak'tan sonra Suriye'nin de fiili bölünme sürecine girmesi Büyük israil'in ayak izi olarak görünüyor. Bölge ülkelerinin ufalanması İsrail'in elini güçlendiriyor.


Esad bahane... Gidişat uygun adım Büyük İsrail'e...
Esad bahane... Gidişat uygun adım Büyük İsrail'e...


Arz-ı Mev'ud (Vaad edilmiş topraklar - Fırat ile Nil nehirleri arası) olarak bilinen Büyük İsrail hedefine götürecek planlar uygun adım yürütülüyor. Ülkeler fiili olarak bölünüyor. Türkiye her anlamda kuşatılıyor, Irak ve Suriye'nin kuzeyinde kontrollü yeni bir devlet kuruluyor, mezhep savaşı senaryoları ısıtılıyor. Bir taraftan İsrail'in güvenliği sağlanırken öbür taraftan Büyük İsrail'in de yol haritası çiziliyor.

Esad bahane... Gidişat uygun adım Büyük İsrail'e...
Esad bahane... Gidişat uygun adım Büyük İsrail'e...
Suriye'de yaşanan karışıklık en çok PKK'nın işine yaradı. PKK'nın Suriye kolu olan PYD, Kobani, Afrin, Kamışlı, Amude, Derbasiye, Sarı Kani gibi çok sayıda yerleşim yerinde kontrolü ele geçirdi. Kuzey Irak'tan sonra Kuzey Suriye tanımlaması da Türkiye'nin resmi literatürüne girdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Süleyman Hilmi Tunahan hazretlerinin bağlıları (Süleymancılar) hangi partiye oy verecek? | Hangi parti tercih edildi? | Mehmet Fahri Sertkaya (video)

Cemaat merkezi ( Muhterem Alihan Kuriş Beyağabey ) kararını açıkladı: KESİNLİKLE OY YOK! Kesinlikle AKP'ye ve MHP'ye oy ve...